Thursday 1 August 2013

Ek is dan 'n BLOUBUL !

Middag Liewe Vrinne.

So is dit dan nou ook dan op hierdie koue wintersdag van 21 Junie 2013 dat my kar se registrasie moet verander na 'n Weskaap se registrasie toe. "Hier is my kans" dink ek so in my stilligheid. "Ek gaan nou vir my Chery 'n grend persoonlike registrasie kies. Iets soos Skyhawk**WP" Ek dink dat die ratte rooi-warm raak. Maar die letters het nog nie eens in my kop posgevat nie dan weet ek dis nie die regte een nie. En skielik......... Weet ek. Bloubul sal dit wees.


 Ewe windgat skryf ek dit vir Antie Sally van die lisensie kantoor neer. Dis toe Antie Sally vir my beduie dit gaan by R3000 kos, dat ek die papier met my eie persoonlike nommer weer aandagtig beskou. BLOUBUL**WP. "Antie Sally, gee my maar die CAR nommer" laat ek dan ook so half kortaf hoor.


Nou wil ek vir julle se dis nie die R3000 wat vir my te erg was nie. Dit was daardie WP aan die einde van die nommer. Ek kan mos nou nie SO deur die lewe gaan nie. ... Ek is dan 'n BLOUBUL !





Groete

No comments:

Post a Comment